BEEKENKAMP PLANTS LANCEERT FLOWER DIGI TRIALS ALS ALTERNATIEF VOOR FLOWERTRIALS
MAASDIJK – De verspreiding van het Covid-19 legt veel beperkingen op, maar Beekenkamp kijkt ook naar kansen. Geruchten waren er al, maar nu is het officieel: de Flower Trials van 2020 zijn definitief afgelast. Beekenkamp komt daarom met de moderne variant op de Flower Trials: de Flower Digi Trials!
“Gezien de aanhoudende bezorgdheid over de verspreiding van COVID-19 en het effect op de gehele branche is dit een pijnlijke, maar tevens een juiste beslissing van de FlowerTrials organisatie. Dat neemt niet weg dat wij het jammer vinden dat dit evenement niet doorgaat. De FlowerTrials is een unieke kans om ons assortiment te tonen aan de handel, de retail en de kweker. Daarnaast is het een perfect platform om de hele branche bij elkaar te brengen” aldus Cor Bremmer, commercieel directeur Beekenkamp Ornamentals.
Als de mensen niet naar de Flower Trials komen, zorgen we ervoor dat de Flower Trials naar de mensen komt. Door de traditionele Flower Trials aan te passen naar de Flower Digi Trials blijven we de slogan: “Where plants meet people” waarmaken, alleen dan digitaal” aldus Sirekit Mol, Head of Product Trade Management en marketing manager van Beekenkamp Plants. “We gaan ervoor zorgen dat alle doelgroepen, van kweker tot retail, uit alle landen geïnformeerd worden via de digitale weg. “
Middels vlogs, blogs, live video’s, webinars, foto’s en ander beeldmateriaal brengt Beekenkamp het assortiment, de noviteiten en informatie naar de kweker, de handel, de retail en de pers. De showtuin wordt ook vol gezet, zodat het assortiment deze zomer digitaal of live te volgen is.
Het programma wordt snel bekend gemaakt.