Van zaadje tot tomatenplant, Beekenkamp Vegetables laat het zien in nieuwe bedrijfsfilm!
Beekenkamp Plants lanceert niet 1, maar 2 nieuwe bedrijfsfilms!
Na de lancering van de Ornamentals film, is vanaf vandaag de nieuwe bedrijfsfilm van Beekenkamp Vegetables ook overal te zien.
De Vegetables film begint met een shot welke uniek is voor bedrijfsfilms, een longtake. De introductiescene van de film is namelijk 43 seconden (!), waarin we kennis maken met de hoofdpersoon van de film, de setting waarin zij zich bevindt en het probleem: De tomaatjes die voor haar neus worden opgegeten en waar ze nu zelf zonder zit. Hoe gaat ze dit oplossen?
In de film wordt een nieuwsgierig jong meisje gevolgd die samen met een medewerker van Beekenkamp Plants Vegetables het bedrijf ontdekt. Vollegrondgewassen, vruchtgewassen, van het zaaien tot de klare producten bij de kweker, het komt allemaal voorbij in de allesomvattende bedrijfsfilm. Ook het belang van hygiëne, biologische bestrijding, waterzuivering en het internationale bereik zijn belangrijke aandachtspunten in de film. Een informatieve film met een gunfactor die makkelijk wegkijkt.
Het leuke aan de beide films van Beekenkamp Plants is dat er een verbinding met elkaar is. Beide films beginnen en eindigen op een gezellig feestje. We volgen 2 personen op dit feestje. Een nieuwsgierig meisje die voor haar neus, gaat op zoek naar de plek waar tomaatjes eigenlijk vandaan komen en wordt rondgeleid. Ook Peter is op de barbecue aanwezig. Peter werkt bij Beekenkamp Plants Ornamentals en wil zijn vriendin verrassen. Dit doet hij wel op een hele speciale manier. In beide films komen Peter en het kleine meisje elkaar tegen, maar elk vanuit een ander perspectief.